Werkwijze

Gooiland stelt zich flexibel op om een evenement zo goed mogelijk te faciliteren. Ons uniek monumentaal pand kan onder andere ingezet worden als feestlocatie, congreslocatie en vergaderlocatie. Gastvrijheid, flexibiliteit en creativiteit zijn kernwoorden waar Gooiland voor staat. Wij zorgen dan ook dat uw gasten zich vanaf het eerste moment welkom zullen voelen en met plezier terug zullen denken aan het evenement. Al met al kunt u erop rekenen dat wij altijd aan het werk zijn om van uw evenement een succes te maken! Het organiseren van een congres of ander evenement kent verschillende fases. Hieronder leest u wat u van Gooiland kunt verwachten.

  • check

    Gastvrij

  • check

    Flexibel

  • check

    Creatief

Meer weten? Neem gerust contact met ons op!

FASE 1 – KENNISMAKINGSFASE

  • U kunt telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen
  • Wij nemen vervolgens binnen 24 uur contact met u op
  • Is de datum bekend? Wij plaatsen direct een optie in ons systeem
  • Indien gewenst plannen wij een locatie bezoek in
  • Tijdens een locatie bezoek zullen wij u een uitgebreide rondleiding geven door onze locatie en uw wensen en doelstellingen vast stellen

FASE 2 – OFFERTE STADIUM

  • Op basis van uw aanvraag en het locatie bezoek maken wij een offerte op maat
  • Deze offerte zullen wij vervolgens uitvoerig met u doorspreken
  • Na ondertekening van de offerte zullen wij regelmatig contact houden over eventuele vragen, wensen en/of wijzigingen
  • Deze  wensen en wijzigingen houden wij netjes bij in uw persoonlijk dossier
  • 1 maand voor aanvang van het evenement sturen wij u een aanbetalingsfactuur (75% van de totale reserveringswaarde)

FASE 3 – VOOR AANVANG VAN UW EVENEMENT

  • Bespreken van de laatste details (2 weken voor aanvang)
  • Doorgeven van de definitieve aantallen (7 dagen voor aanvang)

FASE 4 – HET EVENEMENT

  • Ontvangst in de locatie door uw contactpersoon en eventmanager
  • Doornemen van het dagprogramma
  • Uw eventmanager is de gehele dag beschikbaar als aanspreekpunt voor de operationele uitvoering
  • Het hele Gooiland team staat van begin tot eind voor u en uw gasten klaar om uw evenement zo goed mogelijk te laten verlopen

FASE 5 – NA AFLOOP VAN UW EVENEMENT

  • Uitgebreide evaluatie van uw evenement
  • Bespreking van een eventueel vervolgtraject


  • Letselschade-raad
    Ons symposium is mede dankzij de goede zorgen van Gooiland prima verlopen; geen moeite was teveel voor de medewerkers van Gooiland. Zowel de locatie a...
    Anne-Martien van Laarhoven, Communicatieadviseur, De letselschade raad
  • coa-res
    Op 15 maart j.l had het COA een bijeenkomst met het management in Gooiland. De betrokkenheid en het enthousiasme van echt alle medewerkers, van sales...
    Danielle van der Giessen, Communicatie en Events, COA
  • brunel
    Vrijdag 15 januari jl. heeft Gooiland voor ons een bijzonder geslaagd personeelsfeest verzorgd. Van het offertetraject, invulling van de avond, keuze ...
    Anella Boon, PA, Brunel International
  • d-66
    We kijken met tevredenheid terug op afgelopen zaterdag. De eventmanager heeft ons goed ontvangen en ons erg goed geholpen in de voorbereiding. De zaal...
    Michael van Riet Paap, D66
  • Tergooi
    "Gooiland is een prachtige, eigentijdse locatie. De goede bereikbaarheid en centrale ligging zijn een grote pre. In de voorbereiding werden er veel cr...
    Marjolein Wikkerman, Marketing Adviseur, Tergooi
  • springer-en-klerks
    Samenwerken met Gooiland hebben wij als zeer prettig ervaren. Aankomen met een onconventionele invulling van de beschikbare ruimtes is geen probleem. ...
    Laura Springer, Springer & Klerks Producties
  • politie-logo
    Dienst IM van de politie bedankt het jonge, enthousiaste en professionele Gooilandteam voor de fijne samenwerking! Door de goede voorbereiding hebben ...
    Anoniem, dienst IM politie
  • hert
    SchoolMaster B.V. heeft haar klantendag georganiseerd bij Gooiland. Er is een intensief contact geweest bij de voorbereiding waardoor de dag zelf op r...
    Esther de Kreek, Secretariaat, Schoolmasters B.V.
  • hilversum
    Jaarlijks wordt er in Hilversum op 4 mei een herdenkingsbijeenkomst gehouden. Vanwege de steeds groter wordende belangstelling werd het Raadhuis te kl...
    Sonja Mignon, Kabinet Burgemeester, Gemeente Hilversum
  • hilversum
    Gooiland is een prachtige oase van innerlijke schoonheid en uiterlijke rust. Het is een bruisend centrum van evenementen, cultuur en vertier in Hilver...
    Pieter Broertjes, Burgemeester, Gemeente Hilversum
  • Cocktail
    Mijn verjaardagsfeest in Gooiland werd voor mij en mijn gasten een hoogtepunt van het jaar! Vooral dankzij de grote inzet van het jonge, betrokken ent...
    Ineke Poley, Particulier
  • amerpoort
    “Het personeelsfeest van Amerpoort was geweldig, dankzij Gooiland! Wat een gezellige sfeer, heerlijke hapjes en een fijne samenwerking! Bedankt voor...
    Priscilla Bitterling, Coördinator Evenementen, Amerpoort
  • 50-plus
    “Op 24 maart hield 50PLUS haar algemene ledenvergadering in Theater Gooiland. Alle faciliteiten, zoals besproken, waren keurig aanwezig. Er werd met...
    Anke Nollen, Penningmeester/Hoofd bestuur, 50 Plus
  • Peak-it
    “Als gast en als opdrachtgever merk je dat Gooiland een perfecte evenementenlocatie is, uitstraling en gastvrijheid komt hier helemaal tot zijn rech...
    Maarten Cobelens, Directeur, Peak-It
  • n-sign-trans
    “De samenwerking met Evenementenlocatie Gooiland is bijzonder goed verlopen. Tijdens de voorbereiding heeft de manager zich goed ingeleefd in onze g...
    Patrick Mulder, Special Event Planning, N-Sign
  • hunkemoller_Logo
    “Voor ons jaarlijkse kerstfeest hebben wij nu voor de tweede keer op rij voor Gooiland gekozen. De service is uitstekend en wij zijn heel tevreden m...
    Sofie Gerritsen, Internal and Sales Communication, Hunkemöller
  • Holland-Media-Combinatie
    “Namens Holland Media Combinatie wil ik jullie hartelijk danken voor de fijne samenwerking. Zowel tijdens de voorbereidingen als op de dag zelf. Nie...
    Ciska Lauffer, Coördinator Beurzen & Evenementen, Holland Media Combinatie
Alle referenties bekijken