Evenementenlocatie Gooiland

Wil jij een evenement organiseren in het midden van Nederland? Stop met zoeken! Verdiep je eerst eens in Gooiland. Onze locatie ligt in hartje Hilversum. Lekker centraal en goed bereikbaar. We zijn experts in het organiseren van fantastische congressen, beurzen en bedrijfsfeesten. Maar als je onze locatie betreedt, zie je zo dat het zich ook leent voor andere geweldige evenementen. Evenementenlocatie nodig voor minimaal 50 en maximaal 2.200 personen? Onze deur staat altijd open voor een locatiebezoek!

Toch nog wat meer lezen voordat je langs wil komen? Hier informatie over onze ruimtes, medewerkers en werkwijze.

  • check

    EXPERT IN CONGRESSEN, BEURZEN EN BEDRIJFSFEESTEN

  • check

    NO-NONSENSE SAMENWERKING

  • check

    EVENTVERZORGING VAN A TOT Z

GEÏNTERESSEERD IN HET ORGANISEREN VAN EEN EVENEMENT BIJ GOOILAND?


1. Evenementenlocatie met ruimtes die baden in het licht

Geen plavuizen, geen tl-lichten en geen grijze muren. De architect van Gooiland, Jan Duiker, hield van licht, véél licht. En onze eigenaar Philip ook. Daarom heeft hij ervoor gezorgd dat – na jaren van verschillende eigenaren – de zalen weer baden in het licht. En dat geeft net even een ander gevoel dan bij andere locaties. Dat voel je meteen als je bij ons over de drempel stapt.

We hebben 17 uiteenlopende ruimtes: de 1 met ronde muren, de ander met levende plantenwanden en levensgrote bomen en de volgende met een authentieke houten vloer. Alle ruimtes hebben een ander thema, passend bij de oorsprong van ons monumentale pand uit 1936. Afhankelijk van jouw wensen bepalen we welke combinatie van ruimtes geschikt is.

Ook niet onbelangrijk: we hebben een monumentaal theater met plek voor 750 personen. Rode stoelen, toneelgordijnen en een orkestbak…  Wat moeten we daar nog over zeggen? En in onze kelder huist een private club voor feesten tot 300 personen. Dat biedt mogelijkheden, toch?










2. Een team zonder blablabla

Een evenementenlocatie in het groene Gooi. We horen je denken: krijg ik dan te maken met een hoop blablabla? Niets is minder waar. Achter de gelikte façade van ons pand zit een hardwerkend team met spontane, oprechte individuen. Geselecteerd op hun talenten. Een gezicht nodig? Bekijk eens ons smoelenboek. Lees meer over onze eventmanager en huis-fashionista Mitch Verlaan of over onze accountmanager Liselore Ardon, die altijd zegt waar het op staat.




3. Een evenement zonder verrassingen

Bij ons krijg je het eerlijke verhaal. Dat houdt in dat we aandachtig luisteren naar al je wensen en samen met jou kijken wat de opties zijn. We voegen ons graag en houden niet vast aan protocollen. Maar als iets niet gaat of echt niet bij ons past, dan hoor je dat ook. Zo werken we aan een transparante samenwerking, waarbij je weet waar je aan toe bent.

Voordat we een offerte maken, zien we je graag eerst in levende lijve. Voor jou meteen de mogelijkheid om de locatie te ervaren en je een voorstelling te maken van hoe je evenement er echt uit komt te zien. Pas als we uitgebreid gehoord hebben wat jouw evenement in moet gaan houden, kunnen we een passende offerte maken.

Zie je de samenwerking net zo zitten als wij? Dan stellen we je zo snel mogelijk voor aan een eventmanager, die alles tot in detail met je doorspreekt. Op het moment van het evenement, willen we dat jij zorgeloos rondloopt.




4. De basisvoorwaarden van een evenementenlocatie

We hadden al gezegd dat we goed bereikbaar zijn. We voegen daar nog graag aan toe dat we voldoende parkeerplekken hebben bij Gooiland (350) en in de nabije omgeving nog veel meer. Daarnaast hebben we een eigen hotel, wat erg aangenaam kan zijn voor je gasten, en een goede cateraar. Voor de techniek halen we experts in huis. Tot slot staat duurzaamheid hoog bij ons in het vaandel.

Word bij het lezen over onze locatie enthousiast? Dan stellen we voor dat je ons even belt. Onze toegankelijke accountmanagers leren je graag kennen en kunnen antwoord geven op al je vragen. We hopen je snel te ontmoeten! Liever via de website een vrijblijvende offerte aanvragen? Geen probleem, we nemen zelf binnen 24 uur contact met je op!