Seminar organiseren

U bent op zoek naar een geschikte locatie voor een seminar, omdat u bijvoorbeeld een workshop of lezing wilt geven of een ander soort seminar wilt organiseren. U wilt uiteraard dat deze locatie centraal gelegen en goed bereikbaar is, maar ook dat deze bijdraagt aan het succes van uw seminar.

Gooiland, gevestigd in een bijzonder monumentaal pand, voldoet aan al uw wensen en heeft ruimte voor seminars tot 2000 personen. Wij beschikken over een theater, filmzaal en een grand café, maar ook onze kleinere ruimtes kunnen geschikt zijn. Een seminar organiseren? Dan denkt u dus aan Gooiland Events.

  • check

    centraal gelegen

  • check

    monumentaal pand

  • check

    oog voor detail

Geïnteresseerd in het organiseren van een seminar bij Gooiland?

Wij staan u bij het organiseren van uw seminar bij

Wij denken niet graag in beperkingen en weten daarom zeker dat wij aan uw wensen kunnen voldoen. Vindt u het lastig om zelf invulling te geven aan uw seminar? Ons ervaren team is vernieuwend en creatief. Hun oog voor detail maakt elk event tot een succes. Wanneer u voor ons kiest om een seminar te organiseren wordt de lunch verzorgd door onze getalenteerde cateraar, een borrel met bittergarnituur, breakout rooms, stands, alles is mogelijk en vooral afhankelijk van de sfeer die u wilt neerzetten. Tijdens ons locatiebezoek kunt u direct spreken met één van onze eventmanagers die de samen met u de aanloop naar uw seminar zal bespreken. Doordat u bij Gooiland Events altijd een persoonlijke event manager heeft zijn de lijnen kort en kunt u tot op het allerlaatste moment wijzigingen doorgeven, daarnaast weet u hierdoor zeker dat de locatie niet dubbel is geboekt.



seminar organiseren sfeerimpressie



naamloos-1

Seminar organiseren? Kom eens langs

Voordat u een locatie kiest waar u een seminar wilt gaan organiseren, wilt u deze vast eerst even bekijken. U wilt weten wat er gebeurt wanneer het seminar uitloopt, of er voldoende technische hulpmiddelen aanwezig zijn en van welke faciliteiten u gebruik kunt maken zonder extra kosten te maken.

Bij Gooiland Events snappen wij dat u een seminar niet gaat organiseren zonder dat u antwoord heeft op juist die vragen. Daarom nodigen wij u graag uit voor een locatiebezoek. Hierin nemen wij u mee langs al onze zalen en subzalen, bespreken wij uw wensen en onze mogelijkheden.

De waardering van Gooilandevents op Facebook is 4.0 uit 5.0 gebaseerd op 248 beoordelingen.

  • Nederlandse opera
    Ik wil jullie hartelijk bedanken voor de samenwerking afgelopen maandag en dinsdag bij de uitvoering van het project van de Montessori-scholen Hilvers...
    Ben Coelman, coördinator educatie en voorlichting
  • Letselschade-raad
    Ons symposium is mede dankzij de goede zorgen van Gooiland prima verlopen; geen moeite was teveel voor de medewerkers van Gooiland. Zowel de locatie a...
    Anne-Martien van Laarhoven, Communicatieadviseur, De letselschade raad
  • coa-res
    Op 15 maart j.l had het COA een bijeenkomst met het management in Gooiland. De betrokkenheid en het enthousiasme van echt alle medewerkers, van sales...
    Danielle van der Giessen, Communicatie en Events, COA
  • brunel
    Vrijdag 15 januari jl. heeft Gooiland voor ons een bijzonder geslaagd personeelsfeest verzorgd. Van het offertetraject, invulling van de avond, keuze ...
    Anella Boon, PA, Brunel International
  • d-66
    We kijken met tevredenheid terug op afgelopen zaterdag. De eventmanager heeft ons goed ontvangen en ons erg goed geholpen in de voorbereiding. De zaal...
    Michael van Riet Paap, D66
  • Tergooi
    "Gooiland is een prachtige, eigentijdse locatie. De goede bereikbaarheid en centrale ligging zijn een grote pre. In de voorbereiding werden er veel cr...
    Marjolein Wikkerman, Marketing Adviseur, Tergooi
  • springer-en-klerks
    Samenwerken met Gooiland hebben wij als zeer prettig ervaren. Aankomen met een onconventionele invulling van de beschikbare ruimtes is geen probleem. ...
    Laura Springer, Springer & Klerks Producties
  • politie-logo
    Dienst IM van de politie bedankt het jonge, enthousiaste en professionele Gooilandteam voor de fijne samenwerking! Door de goede voorbereiding hebben ...
    Anoniem, dienst IM politie
  • hert
    SchoolMaster B.V. heeft haar klantendag georganiseerd bij Gooiland. Er is een intensief contact geweest bij de voorbereiding waardoor de dag zelf op r...
    Esther de Kreek, Secretariaat, Schoolmasters B.V.
  • hilversum
    Jaarlijks wordt er in Hilversum op 4 mei een herdenkingsbijeenkomst gehouden. Vanwege de steeds groter wordende belangstelling werd het Raadhuis te kl...
    Sonja Mignon, Kabinet Burgemeester, Gemeente Hilversum
  • hilversum
    Gooiland is een prachtige oase van innerlijke schoonheid en uiterlijke rust. Het is een bruisend centrum van evenementen, cultuur en vertier in Hilver...
    Pieter Broertjes, Burgemeester, Gemeente Hilversum
  • amerpoort
    “Het personeelsfeest van Amerpoort was geweldig, dankzij Gooiland! Wat een gezellige sfeer, heerlijke hapjes en een fijne samenwerking! Bedankt voor...
    Priscilla Bitterling, Coördinator Evenementen, Amerpoort
  • 50-plus
    “Op 24 maart hield 50PLUS haar algemene ledenvergadering in Theater Gooiland. Alle faciliteiten, zoals besproken, waren keurig aanwezig. Er werd met...
    Anke Nollen, Penningmeester/Hoofd bestuur, 50 Plus
  • Peak-it
    “Als gast en als opdrachtgever merk je dat Gooiland een perfecte evenementenlocatie is, uitstraling en gastvrijheid komt hier helemaal tot zijn rech...
    Maarten Cobelens, Directeur, Peak-It
  • n-sign-trans
    “De samenwerking met Evenementenlocatie Gooiland is bijzonder goed verlopen. Tijdens de voorbereiding heeft de manager zich goed ingeleefd in onze g...
    Patrick Mulder, Special Event Planning, N-Sign
  • hunkemoller_Logo
    “Voor ons jaarlijkse kerstfeest hebben wij nu voor de tweede keer op rij voor Gooiland gekozen. De service is uitstekend en wij zijn heel tevreden m...
    Sofie Gerritsen, Internal and Sales Communication, Hunkemöller
  • Holland-Media-Combinatie
    “Namens Holland Media Combinatie wil ik jullie hartelijk danken voor de fijne samenwerking. Zowel tijdens de voorbereidingen als op de dag zelf. Nie...
    Ciska Lauffer, Coördinator Beurzen & Evenementen, Holland Media Combinatie
Alle referenties bekijken